everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, January 1, 2012

Good Bye 2011, Welcome 2012!

Assalammualaikum semua!

Wah.wah..hari 1.1.12 kan! Sekejap sgt masa berlalu.haish!dan aku tak mahu ketinggalan utk menghapdate blog pada tahun baru ni lah...hehehehe.so,malam ni mesti ramai yg keluar town utk celebrate new year kan..emmm,aku? X lah..tgk bunga api kat tv jew.. Klu zaman muda remaja dulu,selalu lah keluar dgn kwn2 tgk firework..

apa agaknya kenangan manis korang pd tahun 2011 ??aku dah tentu lah kenangan paling manis iaitu melahirkan nur qistina miasara...Alhamdulillah..sekarang pun,qis dah 7 bulan lebih..tp belom pandai merangkak lg. :)

Setiap org mesti ada kenangan manis dan pahit kan..cumanya,semua perkara yg terjadi pd thn 2011 tu,yg pahit2 tu,kita jadikan iktibar pd diri kita.insyaallah..segala kelemahan yg ada tu,kita perbaiki..yg mana yg kekuatan pd kita pula,kita kekalkan...

So,azam baru korang?? Mesti lah list bebanyak kan??hehehe.. Untuk aku,azam utk thn 2012 ni,ialah untuk menjadi seorang isteri dan ibu yg lebih,lebih dab lebih baik lagi! Insyaallah..mudah-mudahan tercapai azam itu..

Insyaallah,pd tahun 2012 ni,urusan untuk jual beli rumah kami,akan selesai.. Dan mudah-mudahan dpt pindah ke rumah baru sebelum tgh tahun. Insyaallah..doa sgt agar Allah permudahkan segala urusan kami sekeluarga. Amin..

Kepada you all,aku mengucapkan selamat tahun baru 2012.kepada sesiapa yg diijab kabul kan hari ni,selamat pengantin baru.. :) dan semoga azam baru korang semua tercapai. Insyaallah.. :D
Post a Comment