everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Thursday, January 19, 2012

Kelulusan Pinjaman Perumahan

Syukur Alhamdulillah...semalam dpt email dari HR bahagian pinjaman mengesahkan pinjaman perumahan kami telah pun diluluskan...ambil masa 7 hari juga lah...sebenarnya boleh lebih awal dari 7 hari tersebut. tetapi ada masalah sikit dgn rekod aku dan en.hubby...

so,aku sendiri pun x tahu apa kah proses selepas ni..semuanya lawyer yang urus kan..hopefully Pn.zainab tu bertindak lebih cepat lah.bukan apa,takut kena interest pula..kena bayar pada penjual tu lah...hati ni mmg rasa x sabar nk berpindah ke rumah baru...mmg otak ni dah fikir2 mcm mana nak deco rumah tu nnti...hehhee..mcm poyo plak.panggil Eric Leong bole x???hahahaha.

hurrmmm,aku begitu bersyukur kepada Illahi kerana memberi rezeki kepada kami...sape yg x mahu ada rumah sendirikan...ini lah orang kata kehidupan...bila dah kerja,akan kahwin..lepas tu anak...lps tu harta....Alhamdulillah lah kan...

semoga Allah permudahkan segala urusan kami...Insyaallah..Amin....
Post a Comment