everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Thursday, January 5, 2012

Musim Panas

Keadaan cuaca 4 hari ni mmg sangat panas.dan tidak turun hujan lansung..maknanya musim panas dah tiba.setelah musim hujan melanda pada bulan lps..tapi klu dok dlm ofis dr pagi sampai ptg,mmg x rasa lah panas kan..sb kan dok dlm aircond!huhuhu..tp bila dh blk umah,mmg terasa bahangnya..

kita digalakkan minum air putih sebanyak 8 gelas sehari..tp bila cuaca mcm ni,elok lah minum lebih dari 8 gelas.maybe dlm 12 gelas ke..aku hari ni je dh minum byk gelas.x tau lah berapa..huhuhu..sb nya tekak dh mula sakit.so,mmg tanda2 nak demam la tu kan...hari ni,selesema dan sakit tekak telah menyerang aku..rasa perit sgt..huhuhu..

Balik dari ofis tu,mmg bdn aku dah x larat lansung.sakit semua sendi2..so,en.hubby pun bwk lah aku pegi klinik pusrawi..doc kata aku mmg demam..lps jumpa doc tu je,tggu nombor giliran utk ambil ubat..tiba2 nurse tu kasi slip mc..aku pun hairan.sb dlm bilik doc td,aku x minta mc.dan doc pun x kata apa2 tentang mc..niat dihati mmg aku x nak ada mc di awal tahun ni..huhuhu..tp sebenarnya,aku dah apply cuti pun..nk uruskan hal pertukaran jabatan dan hal berkenaan rumah..tp dh demam mcm ni,larat ke nak keluar isok...hurmmmm..x per la..insyaallah lps mkn ubat ni,keadaan akau akan lebih baik kot... :)

So,pada u ooolllsss..musim panas cm ni,baiklah minum air putih byk2 k...utk kesihatan anda jgk... :D
Post a Comment