everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Monday, November 28, 2011

cuti 4 hari mcm 4 jam

Mulut dan hati dah mula mengeluh.oleh kerana esok dah kerja!!haaiisshh.rasa mcm malas sgt2.mana x nya,dah 3 hari cuti kan.sebenarnya semalam jatuh public holiday sempena Awal Muharram.so,hari isnin adalah gantinya hari cuti tersebutlah..emmm,aku dah start cuti hari jumaat lg..sj ambik cuti rehat..yer lah.cuti byk lg..huhu.maknanya,dah 4 hari lah aku bercuti! Huuuwwaaa.. Malasnya nk keje esok!!

Dan aku rasa bkn aku je yg malas nak kerja esok.tp mesti ramai org2 di luar sana yg malas kan???kan?kan? Hehehhehe..
Buktinya,aku membaca beberapa status ttg kemalasan yg melanda diri mereka kerana esok mula bekerja laaah...huhuhu.aku pun sama,malas!!

*kalau lah dpt cuti bergaji tapi x pergi kerja selama sebulan.(Ckp mcm epf tu atuk aku yg punyer) (>_<)'
Post a Comment