everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Friday, November 25, 2011

Rindu sekolah...rindunyerr!!!

sekolah selayang ku sayang...
dah 8 thn rasanya aku meninggalkan zaman sekolah.wah!lama jgk kan.tp kenapa rasa mcm baru je thn lepas aku abis sekolah??(bajet muda lg kot...padahal dah tue!) apasal tiba2 aku teringat zaman sekolah ni??hurmmm...gara-gara aku menerjah blog jiran aku ni laaa....jiran aku ni bdk sekolah lg.bila dia post gambar2 kwn2 dan kwn2 beliau memakai baju sekolah,mula lah aku terbayangkan aku dan baju sekolah aku....dan baju yg dah lapuk tu,aku masih lagi simpan utk kenangan.cewah..

setuju x klu aku kata,zaman yg paling best ialah zaman sekolah??10 tahun kita semua pakai baju sekolah yg berwarna putih.(kecuali pengawas lah...)boleh jumpa dgn ramai kwn! bila sekolah ni lah kita akan buat geng.huh!pastu adalah BFF.....kadang2,gaduh jgk dgn kwn2 kan...alah...gaduh2 manja jew.....hehehehe...
apa yg best ttg zaman sekolah ni ialah bila dpt study sama2...tiru jawapan kwn...(sayful mazlan selalu wat keje ni) hehheheee...jgn marah apul...nnti kena jual! lagi2?? apa yg best?? hurmmm....usha boyfren...........kutuk megutuk.(aku wat kdg2 je...) :P 


bila dah keluar dari zaman persekolahan ni,mmg rasa rindu sgt2 kat kwn2..tp sykur Alhamdulillah kami geng2 sekolah,masih lagi keep in touch kerana adanya FACEBOOK ni kan! ini lah kebaikkan laman2 social ni kan....dpt jumpa blk kwn2 sekolah....

meh la layan gambar pakai baju sekolah ni...... :)

geng bdk sekolah menengah


gambar masa form 1


dari dulu aku mmg gila camera! :)


byk lg sebenarnya gambar2 masa zaman sekolah ni....semua aku simpan sebagai kenangan.kdg2 bila rindu tu,mesti buka album blk...senyum sorg2 lah aku.... :)

SMEKSES tetap dihati!!!

No comments: