everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Tuesday, November 22, 2011

Bola ooh Malaysia ku...

Dia hero negara kita........
sape lagi..........


Khairul Fahmi Che Mat


Alhamdulillah!tahniah utk skuad pasukan negara kita, Harimau Muda kita ni....akhirnya,tertebus segala hinaan,cacian dan segala cemuhan terhadap Malaysia dari Indonesia. Mereka menghina Malaysia tanpa sedar diri.lihat saja di akhbar2 dan berita ttg bagaimana indon ni mencemuh Malaysia! oleh sebab perangai2 penyokong indon yg x semenggah tu, Malaysia menang lah kan! sapa suh maki2 malaysia Allah tu kan x suka dgn org yg jahat.....


Seronok btl menonton bola mlm td. aku,en.hubby dan qistina lah menonton bola tu.(macam lah qis tu faham bola tu apa..) :) mmg syok tgk bola beramai2..kami berdua ni mmg minat bola..lagi2 en.hubby tu..hehehehe...tapi kesian btl kat Fakri tu..asyik kena kutuk jer....baca status2 kat fb tu,asyik keluar nama fakri je...kesian dia kan....


apa2 pun,penalti menentukan segalanya.syukur lah kan..mmg stress betul tgk bola smlm.sampai ada masa tambahan lg.aduyai...tp akhirnya Malaysia menang!!! Yahhhoooo... Tahniah Harimau Muda!!!!
Post a Comment