everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Wednesday, September 28, 2011

Qistina mula main air liur

Haish...qis skrg ni dah pandai main air liur.dh pandai sembur2 jgk.buat belon guna air liur pun dah pandai..geram je tgk!comel sgt!hehehehe..kalau dah pandai main air liur,rambut aku pun mula lah berguguran..huhuhu.dah la rambut aku ni pjg..habis lantai penuh dgn rambut aku..mak kata,kalau ada anak kecik,rambut tu jgn lah pjg.potong pendek..sb nanti bila anak dh main air liur,rambut memang akan gugur...ye ke mak???!!aduhai...

So,aku pun buat keputusan,utk memotong pendek rambut aku yg pjg ni...mmg lah sygkan,tp mata aku lg sakit tgk lantai berkilat aku tu penuh dgn rambut2 yg gugur tu...en.hubby pada mulanya x kasi aku potong rambut.tp bila dia tgk rambut aku byk yg gugur,en.hubby pun benarkan...hehehehe..
Post a Comment