everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Saturday, September 10, 2011

Dah ku agak!

Entry hari ni,ada kena mengena dgn entry semalam.mmg dah aku agak dan bukan aku je,org2 lain pun sudah agak dah.tau ape benda??jln yg sgt jammed di merata2 tempat.kalau tgk jln mrr2 tu,sepanjang jln jammed!w/pun,aku x lalu jln yg jammed tu.aku melalui jln arah bertentangan.bila,tgk je jln yg sebelah lg tu,mak aai!sungguh byk kereta2.agaknya,semua keluar pergi ke open house la tu...

Jln yg sgt jammed itu,menyebabkan abby dtg lambat ke rumah ku..katanya,jln sgt jammed!so,terpaksa dtg lambat ke rumah aku..aku bernasib baik,kerana open house yg bakal aku pergi ni,tidak melalui jln2 yg jammed.ala...kat umah mak aku,kat gombak tu je...hehehehehe..

Bila aku post status di fb,mengatakan jln sana sini jammed,so ramai yg comment,mmg gila jammed.agak2 semua yg menempuh jammed tu,blk ni,kena lah massage kaki mereka..aku mmg paling menyampah nak tempuh jln yg jammed.sgt x suka!huhuhu.
So,isok aku ada jemputan open house kat umah kakak aku di subang jaya pula..open house dan kenduri doa selamat utk anak buah aku yg bakal pergi ke mesir khamis ni..mesti jammed jgk kan..alahai.wat pe nk risau sgt.bkn aku yg drive pun!ahaks!


*kalau mkn kat open house tu,jgn la mkn secara lebih2an.nnti mengantuk pula nk drive kan..bkn itu saja.nnti berat bdn akan naik!jaga2 yer.. :)

No comments: