everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Monday, September 19, 2011

Ooouuhhh qistina....

ok....first time qis demam batuk selesema..sgt kesian tgk dia batuk dan hingus meleleh-leleh... :'(
tp qistina nampak kuat.Alhamdulillah w/pun dia sakit,dia masih boleh ketawa bila diagah.sesetengah baby,akan badmood je sepanjang hari...semalam pergi open house hanya 2 buah rumah sahaja.masa kat rumah miza di putrajaya,qis dah mula batuk kuat..risau pulak aku tgk dia.sampai termuntah...abby kata,biar dia muntah.nnti keluar segala kahak yg ada dlm paru2 qis...

errmmm,agaknya salah aku jgk kot...sb qis kan BF.so aku pegi minum air batu pulak...aku hanya minum 3 cawan kecil saja...tp x sangka pulak qis kena..sebenarnya klu kita BF anak kita,dan kalau anak kita jenis x tahan,mmg x boleh minum air sejuk..dan segala jenis ais..hhuhuhu..sebenarnya tambah dgn cuaca yg sejuk ni,mmg la boleh menyebabkan baby demam...

so,pagi td bwk qis ke klinik homopati...minta2 lah qis akan sembuh cpt.org lata,klu kita BF anak kita,insyaallah demam akan cepat kebah.bukan apa,kesian tgk bdk kecik batuk..kita ni yg dah dewasa pun akan rasa x selesa kan..apa lagi kalau baby....

jadinya,hari ini,x ke mana lah aku...hari ni,ada dua buah rumah kwn aku mengadakan majlis perkahwinan.tp mmg lah x dpt nak pergi..sb risau akan keadaan qis..

*BF = breastfeed.
*anak ibu kuat!
Post a Comment