everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Thursday, September 15, 2011

Good bye Diana....and Good Luck!

Entry hari ni nak menceritakan ttg salah sorg anak buah perempuan aku akan terbang ke Mesir ptg ini,utk melanjutkan pelajarannya..dia ambil bidang medic.hari ahad lepas kami 14 adik beradik dan anak2 buah yg lain,mengadakan sedikit jamuan di rumah kakak aku,di subang jaya,utk meraikan pemergiaannya..dan ada doa utk keselamatan beliau jg..

Perasaan gembira bercampur sedih jgk,sb mungkin dia berada di sana selama 5 thn.gembira sb rasa bersyukur diana satu2nya anak buah aku yg berjaya study ke oversea dan dpt tajaan JPA.kerana result spm diana amat bagus.bkn nk kata anak buah yg lain x bagus..yg lain pun study jgk.tp kat local universiti je la..dan mereka pun berjaya mendapat kerja yg bagus..Insyaallah dan aku mendoakan agar diana akn menjadi seorg doktor kelak.kakak aku agak sedih sebenarnya,sebab diana adalah satu2nya anak perempuan kakak aku tu..yg lain semua lelaki..sedih la kan..tp aku ckp dgn kakak aku tu,x pe la kak..utk anak akak berjaya,kena korbankan rasa sedih tu.bole je pegi sana utk jumpa dia..huhuuhu.bkn apa,kakak aku cuma risau,sb diana perempuan..takut lah apa2 kan..Insyaallah kak..x der apa2..doa ibu tu lah yg akan memberi kesenangan pd anak..

Sebenarnya aku nk ikut pergi KLIA hari ni..tp x dpt cuti.sb semalam dah cuti utk uruskan hal study aku pulak..x per la..hanya doa saja yg aku mampu beri pada diana.aku harap sgt dia akan berjaya.Amin...

*kepada diana,ingat.kat sana jg diri baik2..jgn lupe solat.. :)

diana besama auntie bongsunya....

anak buah ku~~~
Post a Comment