everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Tuesday, September 6, 2011

Cuppacakes Wondermilk

uuuwwwwaaaaa....entah kenapa hari ni mcm teringin sgt nk makan cupcakes...akibat terlihat salah sorg kwn aku ni post gambar cupcakes kat fb lah...dah tu terus teringat kat kedai cuppacakes wondermilk yg selalu aku lepak dulu2...sgt suka dgn deco kedai tu.mmg sgt unik!dan cupcakes yg dijualnya pun,sgt sedap.kalau sekali lepak kat situ,mmg sampai 4 biji aku belasah cupcakes tu.huhuhuhu...

mcm mana aku tahu ttg kedai ini ialah drpd bos aku..owner kedai ni ialah anak sepupu die..so dia lah yg suggest aku pegi kedai anak sepupu dia ni,masa time aku nak bertunang dulu.sebab aku sibuk sgt nk mencari cupcakes yg ok...so,bos pun kasi address blog cuppacakes ni utk lihat2 di internet.mmg sgt lah menarik!so,tanpa membuang masa aku terus pegi ke kedai cuppacakes yg terletak di damansara..mmg rambang mata bila tgk catalog yg disediakan.dan boleh pilih colour yg sesuai dgn tema hantaran aku tu.....

cupcakes utk hantaran tunang aku.

sweet x??oleh kerana tema hantaran aku colour biru,so cupcakes aku pun kena lah warna biru....dan aku sgt puas hati!pergi tempah dlm masa seminggu sebelum event.dan yg bestnya,mereka ada sediakan penghantaran ke rumah lagi.sgt best kan!

heerrrmmm....so,insyaallah nnti weekend ni nak ajak en.hubby lah pegi kedai ni...sb dah terliur2 dah ni....bwk qis sekali....;)

cupcakes yg sedap!by wondermilk.

*korg boleh like page cuppacakes ni kat fb jgk...dan boleh tgk website mereka, www.ilovecuppacakes.com.

No comments: