everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, September 4, 2011

boringnya!

Huh!Malas nk buka lappy..so update blog pakai handphone je lah..Hari ni dah 6 syawal..so dah lebih kurang seminggu lah kita dah sambut raya..tp hati rasa x puas je nk beraya2 lg.huhuhu.aku kalau hari raya ni,mmg lah excited sgt!yer la..time2 raya lah nk kumpul adik beradik..dgn mak..cuma cedih skit sb ayah je x der..:( tp tetap bole melawat kubur ayah kan... :)
Sy sgt bersyukur sb ada semua dihari raya!sy x kisah klu ada yg kata,'kesian x der kg'.kg aku di kL lah!hanya org yg busuk hati je akan mengatakan begitu.. :) kat mana sambut raya pun,bkn lah penting.yg penting ada ibu,ayah dan adik beradik di dpn mata kita.. :)

Sekrg ni,apa yg buat aku boring ialah isok dah kena keje!malasnye!dah seminggu bercutikan..so,malas sungguh nak ke ofis isok..huhuhu..BBM dgn kwn2,semua kata isok masih lg bercuti..jeles je..x sabar menunggu wiken yg seterusnya.sb nk g beraya..hehehe.syoknya g beraya ni,sb dpt makan2.hehehe.mcm2 makanan bole rasa.amboi..aku klu bab mkn ni..nombor satu.huhuhu.lagi2 klu ada kwn2 yg buat open house.so,kwn2 yg berniat nk buat open house tu,jgn lupe jemput aku yer!! :)

*Best atau x best aidilfitri.. Bukan letak pada lokasi tapi pada hati insan yg meraikannya. Selamat Hari Raya!

No comments: