everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Monday, October 8, 2012

Happy Birthday To Me!!

Wah.... Syukur Alhamdulillah... Umur aku dah pun mencecah 26 tahun!! Syukur syukur pada MU Ya Allah kerana memberi aku bernafas di bumi ini.. Amin Ya Rabb!!

Emm, celebration?? masih ada ke celebration birthday walaupun umur dah 26 ni??? hehehehe.. mestilah ada!! Surprise dari en.hubby tepat jam 12 tgh malam pada 7 Oktober! aku masa tu dah nak tidur... biasalah nak tidur mesti menyusukan Qistina dulu..

Nak dijadikan cerita, siang tu aku ke Subang Jaya, rumah kakak aku. nak tolong2 kakak aku sebab anak nya akan melansungkan perkahwinan pada 20 Oktober ni.. so, aku sebagai adik mestilah nak pergi jenguk jenguk persiapan kendurinya kan...

En. husband pulak tak ikut pergi rumah kakak aku tu.. so mungkin time tu lah dia curi curi pergi beli kek.. hehehe... aku pulang dari rumah kakak aku pun, dlm pukul 11 mlm mcm tu... sampai2 rumah, mandi dan terus rasa nak tidur.. tak pulak fikir ada surprise kek utk aku. hehehe

Tiba-tiba je, masa nak tidur tu dalam keadaan yg gelap samar2, nampak pulak bayang2 lilin. lepas tu ada suara nyanyi lagu birthday. hahaha! sah2 la suami aku yang nyayi.. huhuhuhu.. Si kecik tu pun bangun blk, sb suka tgk lilin dgn kek.

so, terus la potong kek bersama dgn si kecik tu... suka betul nak mengacau ibu dia.. haish!!

Walaupun kami bertiga yg potong kek tu, tetapi tetap terharu rasa hati. tetap happy! sebab org tersayang ingat hari kelahiran aku.. hehehehe.. :)


Potong kek bersama anak ibu!!

No comments: