everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Friday, October 19, 2012

Thank You atas kejutan!

Assalammualaikum semua! Dan salam 1 Malaysia!
Entry kali ni nak cerita tentang My BFF dtg buat kejutan utk birthday aku. Hahaha. Dah lama dah birthday aku. Dah seminggu lebih dah lepasnya. Tapi tak kisah lah.. Mungkin dorg baru ada kesempatan la tu... Dan aku tau kepala nya siapa. Si Emma lah! 7 Oktober tu dia ada di Singapore. Tu yg tak berkesempatan kot nak surprise kat aku. Hehehe

Memang tak ada hint lansung yg dorg nak dtg umah aku mlm tu. Aku lepak di rumah mak aku lepas pulang dari kerja.. Tiba tiba en.hubby ada call aku tanya aku kat mana.. Rupa-rupanya, dah komplot dorg tu.. En.hubby, mmg tak boleh blk. Kebetulan kunci motor tercicir kat office. So, kena tunggu kwnnya dtg dan hantar pulang ke rumah utk ambil kunci spare.

So dalam jam 9 mlm mcm tu, aku dan my lil Qis pulang ke apartment kami... Dan mmg aku tak nampak pun bayang kwn-kwn aku tu kat area rumah aku tu.. Aku pun naik lah mcm biasa.. Sampai rumah Qistina merengek- rengek nak susu. Nak mengopek lah.... Nak tidur agaknya. Tgk dah gosok-gosok mata tu.. Kesian anak ibu.

Lepas tukar baju untuk tidurkan Qistina, tiba-tiba dapat BBM dari fariza. dia tanya , "busy tak?". aku pun jwp lah tak... pastu dia kata, ada benda nak tanya pada aku.. suspense je.. aku suruh lah dia cerita, tapi byk helah plak. ish! mls aku layan! tetiba , dengar org bagi salam.. aku pub senyap lah. ingatkan rumah sebelah... tp dgr org tu sebut nama aku.. aku pun bgn dan intai pd cermin pintu.. tgk-tgk, si fariza. aku pun buka lah pintu.. nampak mcm ramai. tgk tgk, Apul pun ada. tiba-tiba dgr suara si emma nyanyi lagu Happy Birthday. hahahaha.. terkejut aku.

tgk dorg bwk kek, kfc dan roti jala. adoi.. rezeki namanya tu! Alhamdulillah... so, lps makan tu , tak lama lps tu, en.hubby pulang ke rumah bersama fizal, kwn satu office utk ambil kunci spare. nasib baik ada! terpaksa lah en.hubby pulang semula ke office utk ambil motornya...

so, my Bff temankan aku, sementara tungu en.hubby pulang.. lepak-lepak, tonton tv dan gosip-gosip. hehehehe. seronok!

Tq sgt pd my BFF kerana sudi buat kejutan ini dan sentiasa mengingati hari lah
ir
kwn-kwn...











Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments: