everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, April 1, 2012

Tupperware Lovers

Assalammualaikum semua.... Alhamdulillah, hari ini kita dah masuk April 2012.. sekejap je kan.... :)
So, mcm mana kehidupan anda semua sehingga sekarang?? harap2 semuanya baik2 saja....

ok..entry hari ni aku ingin mengisahkan yg aku sekarang ni gila sgt memborong barang2 tupperware!! adoi... kalau murah tak apa..huhuhu... tapi kualitinya sgt bagus ok!! dan aku juga ialah member utk Tupperware ni.. jadi,kalau nak order kat aku pun boleh jg.. aku bagi special price punya!! :p

membeli segala tupperware ni bkn apa... ini pun sebab aku bakal berpindah ke rumah baru.. tupperware ni adalah utk melengkapkan keperluan rumah baru juga lah....

jom lah tgk collection aku setakat ini....

polkadot...




colourful kan??
actually baru 2 koleksi saja yg aku beli... ada lagi satu koleksi yg sedang diorder...
ada beberapa koleksi yg bakal aku miliki. tapi bkn sekarang. insyaallah bila berpindah nanti aku akan order... satu daripadanya utk mengisi beras.. sgt cantik! satu lagi utk mengisi air.. senanglah kalau nak minum. tak perlu isi di dalam botol....

rice dispenser



water dispenser 
nice bukan???

ada juga beberapa koleksi yg aku masukkan dalam list.. tapi masih lg dalam pertimbangan mahu beli atau tidak... iaitu tempat utk mengisi bawang...

cantik bukan??
tupperware ada juga buat keluaran utk baby tau... BPA free yg penting!! tp bagi botol susu, aku memilih Avent sahaja.....

cute.....

utk mengisi ikan atau ayam atau daging atau sayur pun ada.. dan ianya akan membuat makanan mentah tu fresh tau....
tapi aku rasa,aku tak akan beli yg ini.. aku isi makanan mentah tu, dlm bekas biasa saja...


utk ikan,ayam,daging dan sayur


yang koleksi satu lagi ni, aku dpt hadiah masa hari perkahwinan aku 2 thn lalu....



so macam mana?? anda rasa teruja tak bila melihat warna warni Tupperware ni??? salah satu sebab org suka beli tupperware ni, ialah makanan mmg tak akan masuk angin... kalau bekas utk mengisi kuih raya pun ada juga... mmg tak akan lemau lah kuih raya anda tu nanti. percayalah!! :)

No comments: