everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Wednesday, April 18, 2012

Lil Qistina! Part 8

Assalammualaikum semua....

Syukur Alhamdulillah hari ini Qis genap 11 bulan. Insyaallah bln depan genap setahun. Sedar tak sedar, begitu cepat masa berlalu. Begitu teruja bila melihat Qistina pandai buat sesuatu. Sekarang ni, Qistina pandai meniti. Belum boleh jalan lagi. Gigi pun dah tumbuh 4 batang. :)

Macam biasa, jom lah tgk gambar Qistina yg berumur 11 bulan ni!

posing atas carpet


boleh jadi model tak??

nampak mcm dia suka sg dgn carpet ni

Qis dah pandai main...

lasak girl!!

Gambar ni diambil masa kami pergi shopping di Jusco Wangsa Maju. Qistina ni sebenarnya sgt lasak. tak reti duduk diam. Ke sana, ke sini. Boleh kurus aku dibuatnya. ;p

apa2 pun, aku mendoakan semoga Qistina membesar dgn sihat dan dilindungi Allah.... Semoga Qistina menjadi anak yg solehah.. Insyaallah...

Ibu dan Abah ssssaaaayyyaaannng saaaannnggaaat pada Qis!! mmmuuaaaahhh!!
Post a Comment