everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Saturday, March 17, 2012

Lil Qistina! Part 7

heheheehehhe.. Syukur Alhamdulillah Qistina hari ini dah pun cukup 10 bulan..... dan mmg makin lasak si kecik ni!! tak tau lah dah berapa kali jatuh.. huhuhuuhu... Alhamdulillah juga, Qis sihat sejahtera.. hari tu je ada demam sikit. itu pun sebab nak kena campak.. campak halus.. mak kata, elok lah kena sekarang. nanti dah besar tak ada lah kena lg....

Qistina sekarang ni dah pandai meniti je... belum pandai jalan lagi... sekarang ni juga, dia suka sebut "babababa..." hahahaha... comel sgt! dan yg paling aku suka tgk dia, bila dia tgk iklan kat tv. Qis paling suka tgk iklan Oreo dan Softlan... sebab ada bdk lelaki yg comel tu.. bila Qis sedang main,tiba2 iklan tu muncul,terus dia stop main dan tgk pada tv.. lps tu, mula lah bercakap bahasa dia yg aku pun tak faham. hehehe...

Qistina jgk pandai tadah tangan utk berdoa bila dengar azan kat tv atau radio... Alhamdulillah... mudah-mudahan pandai lah baca Al-quran bila besar nanti... :))

Jom lah tgk gambar Qistina yg dah berusia 10 bulan ni.....

bdk lasak ni.....

sengih2 lps bgn tido...


lps bgn tido ni....

dalam car seat

main dgn patung Upin Ipin 


ibu ni asyik tangkap gambar jeee.....



aku hanya mendoakan semoga Qistina menjadi anak yg solehah... Insyaallah.... Ibu dan abah saaaaayyyyaaannnnggg saaaaannngggaaatt pada Qistina!! :D
Post a Comment