everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Thursday, March 8, 2012

Bila BFF bertemu

Assalammualaikum...

hurmm,dh lama jgk aku tak mengupdate blog... so,entry kali ini aku ingin berkongsi saat manis aku bila bertemu dgn BFF... hehhehehe.. macam poyo pula bunyinyakan.... hhuhuhu.. 5 Mac 2012 yang lalu, aku,emma dan asida bertemu utk melepaskan kerinduan antara kami. ye lah.. sejak dah berumah tangga ni, masa agak terhad utk keluar atau bertemu. Jadi,pada hari tersebut kami pun bertemu dan gembira bersama2.

Jam 2.30 ptg baru kami bertolak. Destinasinya ialah Wangsa Walk jeeee.... hehehhe.. malas lah nak ke KL. jammed kot..... So aktiviti kami ialah makan dan berkaraoke!! emmmm,mesti ramai yg tertanya ,kena kami bertiga saja.. mana BFF yg lain?? emm,yg lain tidak berkesempatan utk bertemu kerana mereka kerja pada hari tersebut. aku apply cuti. emma dan asida half day...

di sini lah kejadiannya....

kwn saya..

lunch kami

so cute kan???!!

yyeee di sini lah tempatnya!!

screen tempat karaoke tu.....

nombor.


Ini adalah diantara gambar2 kami..... pertemuan yg agak singkat tapi amat bermakna. Insyaallah dgn izin Allah, ada masa dan jodoh, mmg teringin sgt bertemu dgn semua BFF aku.... sesungguhnya aku amat merindui mereka!! :)
Post a Comment