everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Wednesday, March 14, 2012

Anak Kedua

Oopppssss...!! Tajuk entry tersebut tiada ada kena mengena dgn aku yer!!! Hehehhee... Mesti korang ingat aku pregnant lg kan... No.. No.. No... Belum lg yer.. Tp klu ada lg, apa salahnyakan!! Dah rezeki Allah bagi. Hehehehe.. Mmg perasaan nak mengandung lg tu, ada... Tp aku rasa masih awal lg... Insyaallah bila umur Qistina dah 2 tahun, boleh lah ada baby lg... :) Ok, balik kepada tajuk entry tersebut. Actually, one of my BFF dah selamat bersalin anak kedua.. Baby boy! Cukup sepasang dah... Yg first tu,perempuan.. So, Alhamdulillah, niat si mia nak anak lelaki tercapai.. :) Adam Qayyum nama baby tu.. Sebenarnya nama Qayyum tu aku dah set utk anak aku jika dpt lelaki lah... Tp si mia tu dah ambil! Sob.sob.. Tidak mengapalah.. Nama lain pun byk...

Dah 2 kali aku pergi melawat mia and baby.. First tu, tak sempat pula nak tangkap gambar.. Jadi, second time pergi, byk pula gambar yg diambil. :) Adam sgt comel!! Geram sgt... Bila pegang Adam, betul2 rasa nak baby lg... Huhuhu.. ;p

Marilah tgk gambar Adam ni....

Adam Qayyum

adam tgk aku laaaa..
comel kan adam ni..... Mia siap cakap, bahawa ini adalah baby yg terakhir kerana telah pun dapat sepasang.... apalah mia ni, padahal umur masih muda lg..... ;)

No comments: