everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, February 5, 2012

Salam Maulidur Rasul

Assaalammualaikum ......

Hari ini adalah juga hari yg mulia kerana hari kelahiran Rasulullah SAW kita.... Di Putrajaya ada Sambutan Maulidur Rasul peringkat kebangsaan. KWSP juga ada menghantar kontijen bagi perarakan di sana.. Malangnya aku tak sempat nak menonton TV tadi. Ada live kat TV tu.... Aku terbongkang di atas katil bersama Qis kerana senggugut aku melanda..huhhuhu.. tak dapat aku nak tgk en.hubby berpakaian baju melayu lengkap berwarna ungu tu....

Emmm, sempena hari Maulidur Rasul ini, aku mengharapkan agar kita semua mencontohi Rasulullah dalam segala aspek bagi menjalani kehidupan seharian kita... Insyaallah... Sunnah-sunnah Nabi, kalau boleh marilah sama-sama kita ikuti... Sentiasalah menjadikan Rasulullah SAW kita sebagai role-model.. kalau artis kita selalukan jadi role-model, kenapa tidak Nabi kita sendiri kan.....



* pesanan di atas itu utk diri aku juga..... 


Waallahualam....

No comments: