everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Wednesday, February 15, 2012

Lil Qistina! Part 6

Sykur Alhamdulillah... my Lil Qistina dah pun mencapai umur 9 bulan... Syukur kerana Qis sihat sejahtera di bawah lindungan Allah s.w.t... Dan Qis sekarang dah pandai main2... cakap2 bahasa dia yg aku tak faham.. hehehe.. sgt cute bila tgk dia ckp sendiri.. ada kala sgt bising. Selain itu, Qis juga sudah pandai menyepahkan rumah... huhuhu... penat mak nok... ;p

Mainan di rumah pun, dah banyak.. kena lah beli mainan dia kan...

macam biasa, mari lah tgk gambar my Lil Qistina ni yg berumur 9 bulan.......

hehehe.. abah dia yg pakaikan topeng ni....

rimas la saya.....

tolong la buka topi ni.....

ish... sabar je laaa...

nasib baik sy ni cute.... hehehe

Sebagai ibu aku hanya mengharapkan Qis sihat sentiasa... Dan mudah mudahan Qis akan menjadi anak yg solehah.. Insyaallah....

Ibu dan Abah sy saaaannngaaaatt pada Qistina!!!! mmmuuaaaahhh!!
Post a Comment