everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Thursday, October 20, 2011

Takut gemok...~~~

lepas bersalin ni mmg bertambah2 selera makan aku ni.haish!asyik mengunyah je x henti2.apa nak jadi..huhuhu.klu masa sblm bersalin,mmg aku kuat makan jg.dulu aku suka mkn dlm kuantiti yg sedikit tp byk kali.itu cara aku mengekalkan berat bdn aku ni.tp skg..mkn dlm kuantiti yg byk,dan BANYAK kali!x taku gemok ke???!!

Mak kata,biasa la tu.."Anak ko menyusu badan.mmg lah ko cpt lapar.." Kata mak..huhuhu.tp mmg pun.bkn mak je yg kata mcm tu,tp semua kata mcm tu.klu sapa2 yg bg susu bdn kat anak,mmg perut cepat lapar..emm,x apa la..semua ni utk qis kan..lps 2 thb,pasang la bdn blk!apa susah!hehehehe.

W/pun,aku tetap takut jika berat bdn aku naik!kakak aku kata,makan lah jamu nona rogay.insyaallah berat bdn akan maintain...masa pantang dulu mmg aku mkn jamu tu pun..tp skg dah abis.lupa nk beli..huhuhu.bkn lah aku takut gemuk..cuma nnti x sesuai pulak dgn en.hubby.dia kan kurus..lain lah klu en.hubby tu gemok..bole la aku turut serta..hehehehehe.

*bila lah boleh start main futsal ni .boleh la bersukan skit.sukan tu kan menyihatkan badan! :)
Post a Comment