everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Friday, October 7, 2011

25 tahun!Alhamdulillah..

Syukur kpd Allah hari ni aku genap 25 tahun..masih lagi bernyawa dan diberi kesihatan yg baik dan juga dikurniakan kehidupan yg bahagia.Alhamdulillah..so,start pukul 12 mlm td,ramai lah kwn2 yg wish besday kat aku.wall fb penuh dah.ada yg sms..bbm..Syukur...

Aku klu besday ni mmg exited!ye la..sesetgh org hnya menganggap ulang tahun kelahiran mereka ialah biasa2 je.tp tdk aku.aku merasakan hari tersebut ialah hari yg sgt teristimewa.mestilah!jenuh mak kita berperang nyawa utk melahirkan satu lg nyawa pd hari kelahiran kita tu.dan Alhamdulillah,kita dilahirkan sempurna dan yg penting masih lg bernyawa sehingga ulang tahun kelahiran kita tu..part yg paling aku suka ialah bila family,saudara mara o kwn2 yg wish pd kita tu,mereka akan mendoakan kita sekali.itu yg paling berharga.contohnya,ucapan mereka tu berbunyi "hepi birthday..semoga pjg umur dan dimurahkan rezeki.." Haa..kan ucapan tu diselitkan dan doa..itu lah yg penting..klu ada ramai yg doa pd kita mcm tu,x ke kita rasa seronok..kan dah ramai org yg mendoakan kita..Amin.. :)

klu dah sampai hari lahir,mesti lah nk celebrate kan..so,plan nk celebrate besday dgn family je..mak nk masakkan spageeti hari ni..yeay!tq mak! :)

*terima kasih kpd family n kwn2 yg wish besday dan mendoakan utk aku..semoga doa anda semua dimakbulkan..Insyaallah.. :)

No comments: