everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Tuesday, August 30, 2011

Syawal menjelma

Assalammualaikum...

Syukur Alhamdulillah,syawal dah pun tiba..ramai umat islam meraikan tanda kesyukuran.w/pun,pemergian ramadhan ditangisi..tahun ni aku beraya di penang terlebih dahulu.kerana thn ni turn en.hubby plak..huhu..dan dah tentu aidilfitri thn ini lebih gembira dgn adanya org baru iaitu qis.sudah tentu lah family sblh hubby aku cukup gembira kerana qis adalah cucu pertama ibu dan bapa mertua aku..Alhamdulillah sekiranya mereka semua happy.

Kalau dah cerita psl raya,mesti la ramai yg suka adakan tema utk keluarga masing2.thn ni,tema utk aku,ialah hijau..pada mulanya nk colour biru,tp entah kenapa payah sungguh nk cari baju kurung colour biru.aku ni beli siap je pun..en.hubby pun pegi beli baju melayu yg dah siap kat jln tar tu je..cuma qis je la yg x pakai baju hijau.sb qis aku dah beli baju raya colur pink je.huhuhu.ye la..kan baby girl.pink je la..hehehe

Ok lah! Sekian shj utk hari ini.terima kasih.selamat hari raya semua!! (:

No comments: