everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, August 14, 2011

bila shopping dibulan puasa!

Haih!ni la padahnya bila bershopping time2 puasa ni..fhm2 la.dgn cuaca yg panas.dan terpaksa bersesak2 kat kl tu utk membeli apa yg hendak dibeli.huhuhu..hari ni aku,kakak aku,n 3 org ank buah aku,pegi jln tar utk beli baju raya aku n kasut raya ank buah aku tu..nasib baik bole parking kat epf.ye la.kan aku staff!so x der mslh lah encik security tu nak kasi parking.hehehe.

Kuar umah pkl 12 tgh.huh!bygkan lah.panas tu..x per2..dugaan.dan alisya?anak buah aku yg berumur 1 thn 8 bln tu.kena la naik stroller.klu x,masak la akak aku nk dukung die.anak buah yg sorg lg ni,dah x thn haus,trus buka pose.huhu.emm,sampai2 je kat kedai2 kat aked tu,mmg la pening.sb byk giler org.mcm semut!tujuan nk ke jln tar ni,aku nk beli baju raya aku,mak n mak mertuaku..thn ni,aku mcm thn lps jgk.beli siap je.sb dh x sempat nk antar tempah.ala..siap pun cantik2 jgk kan..tema utk thn ni,kaler biru.spjg idup aku,x penah aku beli baju kurung kaler biru.so,thn ni rasa tertarik pula ngn kaler biru.cantik jgk kan..tapi...malangnya,td bila nk beli je baju kaler biru tu,tgn pulak singkat.dah cantik dh baju tu..apa leh wat,x der rezeki.yg dpt baju kaler purple je..x per.baju utk raya kedua..hehehehe..

Akak aku lah yg akan mencari baju kaler biru tu..hihi.nasib baik ada akak aku.ape2 pun,thn dpn,x mau la shopping time puasa cam gini.sbln pose la nk cari baju raya.

*baju raya qis,dah beli dah..tantik... (*_^)v

No comments: