everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, July 21, 2013

Cuci mata di Al-Humaira Contemporary

Assalammualaikum u ollsss!!

Di sini aku nak share story tentang tudung yang dijual di butik Al-Humaira Contemporary yg terletak di Kota Damansara.

Hari jumaat lepas, aku dan 3 orang lagi kwn ofis pergi ke butik tersebut utk membeli tudung raya. Actually, aku hanya menemankan kwn aku tu je... sebabnya, aku dah beli pun tudung raya.. Since dapat rehat selama 2 jam, kami pun bergegaslah ke butik itu....

Terima kasih kepada Google Map, sebab membantu kami mencari butik itu! hehehe.. Bila dah sampai, tu tgk tak ramai customer. Alhamdulillah. so tak ada lah rasa sesak sgt kan. Aku sgt tertarik dgn satu tudung ni namanya "tudung Cayla". . Bila tgk salah seorang pekerja butik tu pakai, mmg nampak sgt cantik. Boleh tgk tutorial mcm mana nak pakai tudung tu...






cantik kan?? kombinasi jenis kain tu ialah cotton dan shifon. Klu nak pakai tudung ni, kena pakai dgn inner neck sekali ok...



lepas tu, aku sgt tertarik dgn satu lagi koleksi tudung ni, iaitu "tudung Roxane". Yg ni mmg koleksi yg terbaru. dan yg paling tak best nya, byk colour yg dah out of stock.


Cantik kan?? kan??! Ni baru tgk dlm gambar.. mmg jenis kain ni ada bling bling skit. tapi tak ketara sgt...

Koleksi yg ketiga aku sgt suka ialah Shawl Yara. Nampak mcm biasa, tapi bila aku try, fuhhhh... mmg sgt puas hati. kualiti kainya mmg lah sgt memuaskan.


Cantik kan?? Kan???!! eeee... rasa mcm menyesal sungguh tak sambar satu or dua time tu.. bkn ape, aku risau aku tak pakai je. senan dh byk sgt tudung shawl kat umah ni tak terpakai. haissh.. kan dah membazir tu...

Yg best tu, pekerja kat situ siap ajar lagi cara nak pakai shawl dan tudung roxane tu.. best!!

Rasanya, mmg nak kena pergi lagi sekali utk beli jgk ni tau.... cuma tak tau bile... nanti bila pergi je, mesti dh out of stock pulak....

Apa2 pun, uu oollss boleh layari web site Al-Humaira di http://www.alhumairacontemporary.com. dan juga boleh beli secara online ok uu oollsss!!!

No comments: