everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Thursday, January 3, 2013

Happy New Year 2013!!






Happy New Year semua!!! Rasanya tak terlewat lagi untuk aku wish new year kan??!! dah hari 3 hari kita semua berada di tahun 2013.... tapi aku baru hari ini berkesempatan untuk wish pada semua!

Bila new year jer, mesti ramai yang ckp pasal azam baru kan??? apa azam baru korang?? mesti hebat2 kan?? hehehe.... azam tahun lepas macam mana? ada yang tercapai tak?? klu tercapai, alhamdulillah.....

Hurmmm, agak menyedihkan sebenarnya... permulaan tahun 2013 ni ada benda yang mendukacitakan terjadi pada aku... sedih tau..... tapi semua tu dugaaan yang diberi Allah untuk aku lebih mengingatiNya....

Walaupun agak ralat kerana kejadian itu menimpa dihujung tahun dan tidak lari dari awal tahun baru, membuatkan aku rasa tak seronok jer....

Apa agaknya yang terjadi erk?? nantikan entry aku yang akan dtg erk... malas nak update pasal benda tu sekarang. tak ada mood.. hehehehehe!!

Apa2 pun, semoga perjalanan hidup di 2013 ini akan memberi kebahagian kepada korang semua yeee!!! mmmuuaaahh!!! :D

No comments: