everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Tuesday, January 22, 2013

I Phone 5 vs Samsung Note II

Assalammualaikum.....

Huh.... Pening juga kan nak memilih handphone yang sesuai untuk diri sendiri ni kan???

Oleh kerana pak cik Blackberry aku dah nazak, rasanya patut aku tukar handphone!! Mmg dah tiba masanya utk tukar ok!! aku dah guna BB 2 tahun... memang aku selesa pakai BB. Application BBM yg amat menarik hati aku. Lagipun  BB ada keypad, bkn touch screen. So, bila taip mesej, memang pantas! aku ni mmg jenis yg suka buat sesuatu secara pantas. So, risau bila pakai tiuch screen ni, akan membuatkan aku stress. Sebabnya lembab. huhuhuhu...

Tapi sekarang ni memang zaman touch screen. mana ada keypad2 ni kan.... klu naik LRT pun mesin beli token tu pun, pakai touch screen. hehehehe..

so, bila dah buat keputusan untuk menukar handphone ni, mula lah fikir yg mana satu nak beli kan....
Aku ada dua pilihan sekarang ni. Mulanya nak tukar BB juga.. tp yg mahal sikit lah... tapi, bila fikir2 balik, mcm ketinggalan zaman pula pakai BB ni. hehehhee..

Dua pilihan aku itu ialah.......

I Phone 5

Samsung Galaxy NOte II


Nampak? Nampak???  Poyo tak?? hahahaha... taste memang tak nak mengalah tau.... tapi apa salahnya... klu rasa mampu untuk beli, so beli je lah... hehehe..

Ramai jgk kata, pilih IP5. Ada yg kata NoteII. Klu kira vote, mmg samarata lah....

Ada juga aku tgk kat You Tube tentang kedua-dua handphone ni...
Cuba korang lak tgk...




tapi hati aku berat nak pilih Note II la... orang kata, samsung ni user friendly.... so, better lah pilih Note II kan.... nanti kan kemunculannya..... hehehehe!!!


*zaman smart phone. macam-macam pilihan!!

1 comment:

Anonymous said...

Comment puis-je choisir le nombre de messages indiqué sur ma page d'accueil blogueur?