everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Wednesday, November 14, 2012

membebel...

Assalammualaikum....

huh! senyap sunyi je blog aku ni... lama juga aku dah tak upadate entry kan.... al maklumlah... sejak pindah office baru ni. busy lah sikit.

kerja baru aku ialah proses utk permohonan kematian. iaitu, permohonan utk waris ahli yg telah meninggal dunia. mmg byk yg perlu di pelajari. syukur jgk sebab aku ni jenis fast learner... tp byk lagi yg kena tahu. sebab permohonan byk senario... lain kes, lain ceritanya...

work station aku....

sekarang ni pulak sibuk dgn kursus yg akan diadakan pd jumaat dan sabtu ni.... di Institut KWSP Bangi. dan yg pening kepalanya, aku terlibat dgn persembahan lakonan utk malam dinner tu... adoi. harap2, lakonan menjadi... hehehe... dan tema utk mlm dinner kursus tu, ialah hijau putih. so, aku dah beli dah baju hijau putih tu. td ke Carefour Wangsa Maju utk cari tudung. yg geramnya, tudung yg nak match kan dgn baju tu, langsung tak jumpa! pelik x? bila ckp colour hijau, mcm senang dan banyak je pilihan. tp tidak aku! warna hijau baju aku tu, mmg tak ada lansung utk match kan. kat pasar malam dah cari.. dan satu carefour aku tawaf. tp tak ada! sudahnya, aku just beli shawl jojet colour putih dan inner tudung colour hijau.... mcm tu je lah.... dah tak ada pilihan kan....

cukup takat ni lah aku membebel erk.... nak membebel panjang2, kang tak tido aku ni kang... hehehe...

p/s : pening kepala tak hilang lg, fikir dress utk dinner yg besar nanti.... -.-'

No comments: