everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Wednesday, November 21, 2012

Kursus Yearly Summit 2012




gambar apa tu?? hehehe.. tu adalah gambar stage di Institut KWSP yg terletak di Bangi. Actually, pada jumaat dan sabtu yg lepas, aku diwajibkan untuk mengikuti kursus utk Jabatan aku je. nama kurusu itu ialah Kursus Yearly Summit 2012.. mmg setiap tahun kursus mcm ni akan diadakan. apalah nasib aku, baru je lapor diri kat situ, dah kena attend pulak.... hehehe.. tapi tak apa... kursus ni mmg enjoy je... x ada stress2 pun..

pada hari jumaat after office hour, staff semua terus ke Bangi utk pendaftaran dan check in hostel. kebetulan aku cuti hari tu, so dari rumah je aku ke sana. jalan pun tak jammed.. cuti sekolah kan...

aku sampai lebih kurang jam 6 ptg di Bangi. lepas je ambil kunci bilik, terus je naik. tapi aku turun blk, sebab takut sorang2. hahaha.. mmg penakut aku ni. sebabnya kwn sebilik aku tu, tak dapat join kursus ni, sebab ada hal peribadi. so, aku pun tunggu kwn aku yg lain utk aku lepak di biliknya. tak mau lah aku klu sorg2 dlm bilik. hehehe..

malam tu ada dinner, bertemakan hijau putih. aku terlibat dengan persembahan lakonan yg bertajuk ombak rindu. adoi.. kelam kabut jadinya. ombak rindu dah jadi ombak besar. hahaha. so, team oren, tak menang lah utk persembahan tu.... x ape... x ada rezeki.. cuba lagi tahun depan. ;p


kak su and I.


keesokanan harinya, lepas solat subuh, ada erobik tapi aku tak join pun, sb mlm lepas dinner tu, aku pulang
ke rumah. ye lah... aku kan masih menyusu kan Qistina. so, kenalah pulang kan....

pagi sabtu tu, aku sampai di Bangi dalam jam 7 setengah pagi. jam 8.30am, ada ceramah dari Dr. Haji Tengku Asmadi. Ceramah yang kena mengena dengan kerja ni lah.... tapi mmg best lah ceramah dari beliau! tak mengantuk lansung. pengisian ceamah beliau, amat mendalam. Alhamdulillah, dapat juga ilmu mcm2 dari beliau...



bersemangat sungguh!!

geng oren

kak tijah dan kak su

time break
meriah tul colour oren ni

lebih kurang jam 1 tengahari, cermah pun habis.... kami semua ke dewan makan untuk lunch. dan lebih kurang jam 2 setengah kami semua berkumpul di depan dewan besar untuk acara sukaneka. ada 4 game iaitu, King Kong pulang petang, makan berdamai dan lagi dua, aku dah lupa. hehehehe.. dan aku masuk game apa??? tak da game apa2 pun. hihihi. jadi penyokong je lah.... 

ni game king kong

game makan berdamai

ambik ko! nak kena suap 7 org tau....

kami penyokong jew....
apa-apa pun, kursus ni sgt seronok!! keje stress2, so bila ada kursrus mcm ni, mmg dapat mengeratkan di antara staff dan bos2... hehehee//

No comments: