everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Monday, September 24, 2012

Qistina? Mia? Sara? Yaya?

Nama?? semua org ada nama panggilan kan?? macam aku sendiri, pun banyak nama panggilan yg boleh dipanggil. hehehehe.

So, apa kena mengena dengan entry kali ini?? haaa.... entry kali ini, nak bercerita tentang nama panggilan anak aku. org barat kata "nick name". haha!

nama panjang anak aku yg tertera di sijil kelahirannya ialah Nur Qistina Miasara binti Muhammad Fahzal. ha! ambil kau... panjang tu. tapi nasib baik tak sampai berbelit belit lidah menyebut. hihihi.. Sejak lahir aku panggil anak aku dgn nama Qistina. tapi sekarang ni dah bertukar kepada "Yaya" pulak.... haish. nama datangnya Yaya ni??

Ni semua gara-gara anak buah aku iaitu sepupu kepada anak aku ni lah... org suruh dia panggil Sara, tapi dia panggil Yaya.. Gasak la alisya oooiii... dah melekat kat semua org panggil Yaya.. huhuhuhu..Yaya tu rasa mcm manja sikit.. tak kisah lah.. asalkan tak ada lah nama mcm hindustan ke.... cina ke... oppss!! lalalalalaaaaa... ;p


Yaya & Alisya








Post a Comment