everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Saturday, September 15, 2012

Masih Syawal......

Assalammualaikum....

huh.. senyap sunyi rasanya blog aku ni.. dah lama aku tidak meng updatenya. Busy sungguh lah...
Skg masih lg dlm mood syawal.. tp bila hujung minggu, mmg tak sempat nak beraya sana sini. ye lah.. hujung minggu ada kelas. jemputan rumah terbuka mmg boleh dikatakan setiap minggu ada. kadang-kadang tu, petang lepas kelas baru sempat nak beraya...

Hari ni dah 28 Syawal. dan sekarang aku di UTM utk attend kelas Finance. Kelas terakhir bagi subjek finance. Lepas tu dah masuk study week dan exam pun bermula lah... rasa mcm sekejap sgt masa berlalu... tak tahu lah segala yg diajar oleh lecturer masuk ke tak dalam kepala ni. hahaha..

hurmmm.... Hari ni ada 2 jemputan open house. satu rumah kwn hubby. satu lg kwn aku.. so aku dan en hubby membuat keputusan pergi ke open house tu after kelas. tp tak tahu lah kelas habis pukul berapa.... huuhuhuhu...


No comments: