everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Tuesday, September 18, 2012

Aktiviti cuti am!


Semalam ialah cuti ganti bagi hari Malaysia. So, bila ada masa terluang ini, boleh lah beriadah bersama anak dan suami. Mula mula tu fikir nak lepak rumah rehat rehat saja... Tapi hubby ajak pergi ke taman layang layang di Kepong untuk bawa my lil qistina jalan jalan...
Qistina sangat seronok bila dapat tengok ramai orang di taman tu. Lari ke sana sini si kecik tu. Penat ibu dan abah dia nak mengejarnya. Haish! Asyik nak kacau budak budak lain saja... Huhuhu..
Kat situ adalah tempat orang main layang layang. Banyak layang layang yang dijual di situ. Teringin juga nak main.. Tapi rasa malu pula bila dah jadi mak orang ni nak berlari lari. Hehehehe.. Ye lah.. Bila dah jadi ibu ni, kena lah bersopan sikit kan.... ;p
Apa apa pun, memang aktiviti beriadah bersama anak dan suami ni, amat seronok. Tq Allah...

Ni semua pic sewaktu kami di sana!!




..
Published with Blogger-droid v2.0.8
Post a Comment