everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Friday, July 6, 2012

Shaklee

Assalammualaikum....



hehehe..entry hari ni nak menceritakan ttg vitamin apa yg aku ambil. ok! sebelum ni aku mmg ambil supplement jamu sebagai penguat bdn. almaklumlah, menjadi seorg isteri, ibu, dan pelajar yg bekerja ni mmg mcm2 komitmen  nak kena buat. jadi utk kesihiatan badan aku pun mula ambil vitamin Shaklee ni.. aku byk membaca di dalam blog ttg shaklee ni. actually, dah lama dah tahu nama Shaklee ni. tapi tak pernah pula  nak mencuba makan..

So, lepas dpt byk info ttg Shaklee ni, aku pun beli di branch Shaklee Wangsa Maju. aku pakai ID kwn pejabat utk beli Shaklee ni... aku hanya mengambil Alfalfa utk memperbanyakkan susu bdn, Lechitin untuk mengurangkan berat badan dan juga Vita C untuk kulit cantik...semua vitamin ni berjumlah RM159 sahaja. sekarang dah 2 minggu aku makan vitamin ni.. adalah kesan positive. tapi belum betul2 terasa.

apa yg aku tahu, Shaklee ni utk memperbanyakkan susu bdn... tp tak terasa pula nak ambil. sb pk, susu bdn mmg dah cukup utk qistina.. tp saja2 pula aku nak try Shaklee ni. hehehehehehe..

Ok, kalau dah nampak kesan yg banyak, aku akan postkan entry k. :D

No comments: