everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, July 15, 2012

Muka Qis sama dgn Ibu tak?

Syukur Alhamdulillah, my Lil Qistina dh berumur 1 thn 2 bulan... dan Qistina makin lasak. Yg peliknya, ibu Qis ni tak turun turun pun berat badan. huhuhuhu....

Kalau tgk wajah Qis ni, sejak lahir mmg banyak ikut muka abahnya. kdg2 tu terasa jgk.. kita yg melahirkan, tp org sibuk kata muka ikut en.husband. tp mak kata, kalau anak perempuan ikut muka suami, sejuk lah perut ibu.. aku pun kurang faham maksudnya. huhuhu.. dan ada pula yang mengatakan, kalau anak pertama ikut muka suami, maknanya, suami kita tu menyayangi isteri lebih daripada isteri sayang pada suami. hahahaha.. mcm-mcm pemahaman org ni kan.... :)

tak kisah lah sama ada Qis tu ikut muka aku atau en.husband... yg penting Qis sihat saja...Amin...

Tapi semalam bila aku snap gambar Qis ni, bila lihat betul2, ada rupa aku pula waktu aku kecil dulu.. mata dan bibir kot yg sama..cuba korang tgk sendiri yer....

Ibu dan Qistina
haaa.... cuba tgk. sama tak?? hehehehe.. samakan? bezanya, cuma kulit aku lebih putih dari Qistina waktu aku kecil dulu... ceh! perasan. tp buktinya adakan?kan?? hehehehe..

Ibu dan abah hanya mendoakan Qistina sihat sentiasa dan mudah-mudahan menjadi anak yg solehah..Insyaallah.... :)
Post a Comment