everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Monday, June 18, 2012

Qistina kena Injection utk 1 Tahun!

Assalammualaikum semua..... malam yg sejuk dingin ni, seronok bila dpt update blog kan.... hehhee

Semalam pada 17 Jun 2012, Qistina genap 1 tahun 1 bulan... So, rasanya mcm dah terlalu lewat nak pergi bawa qistina ke klinik utk cucuk Qistina bila berumur 1 tahun. mana taknya, hari tu waktu qistina setahun, kan aku sibuk nak berpindah rumah... so, sebab tu lah lambat bwk. huhuhu...

Semalam lps maghrib aku dan en.hubby pun bawa Qistina ke klinik Pusrawi Jln Ipoh utk mendapatkan injection tersebut. Doktor kata injection ni,utk lindungi Qistina daripada terkena jangkitan deman campak. tapi sebenarnya Qistina dah kena demam campak dah.... huhuuhu...

Kami sampai ke klinik pd jam 9 pagi.. agak lewat. sebab klinik tutup pd jam 9.30 mlm... bila nombor giliran dah panggil,aku pun masuk dan nak keluar blk. bila doktor tanya,aku ckp yg aku takut tgk Qistina kena inject!! hahahhaa... klu korang nak tahu,aku ni sgt lah penakut bila Qistina nk kena cucuk. setiap kali Qistina nak kena cucuk,aku akan duduk di luar bilk doktor saja... hehehhe.. bkn penakut, tapi kesian tgk Qistina menangis... :(

Tapi, apa yg menakjubkan semalam, Qistina tak menangis lansung! Alhamdulillah... Qistina kuat! aku yg kat luar bilik tu berdebar2 jantung menanti tangisan Qistina. tapi, tak sampai beberapa minit, en.hubby bwk Qistina keluar dgn selambanya.. hahahaha.. tahniah anak ibu ye kerana tak menangis lansung!

so, lps ni umur Qistina setahun 6 bulan, baru dtg jumpa doktor blk utk cucuk lagi....


qistina dan abahnya sebelum kena cucuk

Qistina yg tak reti duduk diam.

Qistina anak ku..... Ibu dan abah saaayyaaaanngg kamu saaaaanggaaaattttt!!! :)
Post a Comment