everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Friday, June 1, 2012

Pertengahan Tahun 2012??!!

Assalammualaikum semua...... Salam Jumaat..

Sedar tak sedar, kita dah sampai pertengahan tahun 2012.. dan seharusnya kita bersyukur kerana masih bernafas di bumi Allah lagi... memang pantas sungguh masa berlalu. sgt tidak merasainya.

So, mcm mana kehidupan anda semua sepanjang setengah tahun ni?? mcm aku, mmg byk sebenarnya perkara berlaku sepanjang 6 bulan ni.. tapi yg paling seronok, bila melihat Qistina membesar dan membesar. :) dari pandai meniara[ dan merangkak dan pandai berjalan. gigi pula makin byk tumbuh. Alhamdulillah Qistina membesar dgn sihat.. :)

hurmmm, dan perkara yg  gembira yang aku alami,ialah dpt berpindah ke rumah baru... aku dpt kunci rumah ps bln april lalu. dan proses renovate mengambil masa lebih kurang 3 minggu. pada 19 mei 2012, kami pun pindah.... sekarang ni rumah, masih belum kemas sepenuhnya. tapi yang penting bahagian dapur dah complete  segalanya. ye lah... kan nak memasak! hehehehe...

bulan ramadhan pun dah tak lama lagi... lepas tu raya... lps tu raya haji... so,sama-sama lah kita berdoa agar perjalanan utk hari-hari yg akan datang akan sentiasa dilindungi Allah dan dirahmati Allah.... Amin.... :)
Post a Comment