everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Saturday, December 10, 2011

tentang RETRO night.

ok.entry kali ni nak cite psl malam retro iaitu annual dinner office aku lah...nak kata best,x der la best sgt..perasaan biasa2 je pun...tp yg excited nk pegi sb nk tgk awie perform.walaupun sound system nya agak hancus.nasib baik suara awie tu tetap sedap.dan apabila salah seorg ahli kumpulan wings ni dtg lambat,menyebabkan show menjadi lambatlah.hilang mood kan.

klu nak cite psl makanan kat hotel ni,bukanlah sedap mana pun....semuanya sama jer..lagi sedap makanan kat warung tepi jln tuh.dan lg kenyang!huhuhu..


kenyang ke klu mcm ni???

tapi ramai btl org menggayakan fashion ala retro tu..pandang kiri dan kanan,byk betul pakai corak polka dot.termasuk aku. :) aku beli baju tu pun secara online...kat ThePopLook...kebetulan pulak ada dress corak polka dot tu.so,beli je lah..malas nak pegi shopping mall utk mencari baju dinner...

sweet kan...

tapi entah kenapa bila aku pakai,aku rasa mcm gemok plak...atau mmg aku dh gemok???ahaks!siutt jerk!
so,dress ni aku pakai dgn inner.gila kau nak pakai mcm tu je!  tudung pula,aku hanya pakai shawl jer...lilit2 kan ajer...

retro kee????


kami

ok ke???ok kan je laaaaa....hehhehee...
apa2 pun boleh kasi 3 stgh bintang je la utk event malam tu...rasa nya,x lah seseronok mcm tahun2 sebelum ni....

dan pastinya bersyukur lah dgn apa yg dpt dirasai oleh semua staff kwsp..benda2 mcm ni sebnarnya dpt mengeratkan lag siratulrahim antara staff...yg dah lama x jumpa tu kan....ni lah masanya.walaupun muka semua berubah kerana make up tebal sepuloh inci.hampir x kenal aku nok!

No comments: