everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Friday, April 5, 2013

Shaklee

Weeehhuuuu!!!


Apa shaklee tu??? Shaklee tu ialah vitamin atau supplement untuk badan kita... Lagi beberapa hari aku akan menjadi member product Shaklee ni. hehehhee.. Thanks to miza, kerana jelaskan bagaimana nak menjadi ahli shaklee ni.

Kalau aku tau, dah lama aku jadi member shaklee ni tau... Kenapa lah orang kaunter shaklee tu bagi wrong information kat aku.

Kalau korang nak tahu apa istimewanya shaklee ni, boleh lah google yer....  pak cik google ada byk information. mcm aku memang amalkan supplement ni setahun yang lalu... Untuk banyakkan susu badan. Alhamdulillah sampai sekarang, Qistina masaih lagi BF. Dan dalam waktu yang sama boleh mencantikkan kulit muka aku ni...

Shaklee
Ok gambar kat atas tu menunjukkan, bahawa aku sedang mengamalkan 5 jenis vitamin dari shaklee. Nanti aku post entry lain pulak yer, utk cerita apa kebaikkan shaklee yang jenis2 di atas ni... hehehhehee..

No comments: