everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, October 20, 2013

BB Cream Garnier

Hai uuoolsss...

Ok. entry kali ni, aku nak share testimoni aku, menggunakan BB cream dari Garnier. Sebelum ni aku janji kan nak update BB cream yang mana menjadi pujaan hati ku... cewah!!

Ehsan dari Google


Ok, setelah buat survey tentang BB cream ni, aku pun buat keputusan untuk membeli BB cream Garnier. Tau sebab apa?? sebab brand ni satu2 nya ada jual saiz kecik dan memang sesuai untuk trial. Harga aku beli RM8.90. Dah hampir 3 bulan aku beli dan masih ada lagi ok!! walaupun saiz kecil, tapi boleh bertahan lama. sebabnya, aku tidak menggunakan terlalu banyak. konon nak jimat lah. padahal kedekut!! hahaha.

Memang banyak BB cream yang bersepah2 dijual dgn pelbagai jenama di luar sana tu... Aku nak beli jenama  Safi Rania, tapi harganya sangat lah mahal.. RM30++. So, bila aku try Garnier ni, aku rasa sangat puas hati..

Kenapa???


  • Kulit wajah terasa lebih ringan.
  • Kulit wajah rasa lebih mulus.
  • Kulit wajah terasa lebih segar.
  • Kulit wajah terasa lebih muda.
Dan banyak lagi kesan yang positive yg dapat aku rasakan bila pakai BB cream ni.. dan aku rasa, bila trial pack tu dah habis, aku akan beli lagi yang saz besar!! sebab aku dah selesa dgn BB cream jenama Garnier ni!!! hehehe. Nak tengok muka aku bila pakai BB cream ni??

Jeng Jeng Jeng.......

Me My Self and I
Haaa!! sumpah ini mmg tak edit lansung ok... klu kulit muka aku yang real, mmg nampak lah parut2 jerawat kecil.. tapi bila pakai je BB cream ni, mmg aku dapat rasa kulit muka ku menjadi lebih fresh!! hehehehe. 

uuollss jgn ragu2.. walaupun, ini adalah jenama BB cream yang pertama aku pakai, tapi aku cukup puas hati. Nak compare dgn brand lain, mmg aku belum ada pengalaman pakai brand2 lain. hehhehee..

So uuoolssss... jgn ragu2 yer... boleh saja cuba brand Garnier ni. :))

No comments: