everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Saturday, February 2, 2013

Percutian Di Atas Kapal!!

Helooooooo.....!!!

Ok.. malam ni aku nak update entry tentang salah satu impian aku untuk bercuti di atas kapal. Ala-ala filem Titanic gitu..... hehehehe...

Dulu masa aku berumur 11 tahun, waktu tu tengah hangat filem Titanic di seluruh dunia... Bila tengok filem tu,  kepala dah set, bila besar nanti nak pergi holiday atas kapal mcm filem Titanic lah..... Taste tak hengat punya! Nak yang ada class jew.....

Bila dah besar, dan kerja, rasa impian untuk holiday atas kapal tu tak akan terjadi kot...... Hanya memikirkan bahawa nak bercuti atas kapal ni, kena pergi ke luar negara!! Owh tidak....!! ketinggalannya aku!! Nampak sgt ketinnggalan kat zaman batu, sebab tak tahu yang kat Malaysia ni pun ada kapal ala-ala Titanic tu!!

So............ Bila dah tahu kat Malaysia ni ada kapal Star Cruise Libra yang terletak di Pulau Pinang, boleh lah aku menyempurnakan impian aku untuk ke sana!! aku dah survey dan dah dapat price list untuk bercuti ke sana. Amat lah excited , sebab rasa-rasa dah boleh capai impian yang 15 tahun pendam tu! Aku rasa bercuti di atas kapal seperti mana yang aku idamkan tu, lebih bermakna daripada bercuti ke luar negara. Itu kata aku lah...... Nak pergi ke over the sea tu, bukan berduit sangat pun kan..... hehehhee.. In sya Allah... mana tahu, ada rezeki ke.... Kalau luar negara, aku impian nak ke Paris je..... Je????!!! hahahaha..

Nak tgk gambar kapal besar tu???

Google Image

Star Cruise Libra


Google Image


Apa macam???? Nampak mcm syok tak????hehehhehee..

Dan ada satu filem Malaysia yang berlakon di atas kapal juga.... Filem Pisau Cukur yang dilakon kan oleh Fazura dan Maya Karin tu....


*klu dpt honeymoon atas kapal ni pun best.... :))

No comments: