everyone wants to change the world is.everyone wants to see the world happy..but no one realises that,to make this world a happy place to live,you have to change yourself,your heart and not the world....

Sunday, July 17, 2011

blog baru??

salam...

ini adalah blog baru.eh!bkn2..ini adalah blog yg kedua ku...yg lama??masih wujud k!cuma aku private kan utk tidak menjadi bahan bacaan kepada org2 yg tidak sesuai...oopppsss!sori!(:
kenapa perlu ada blog??bg aku blog adalah satu tempat di mana utk kita ceritakan apa2 saja sekali pun.hurm,kdg2 org x senang  dgn apa2 yg dipost kan di blog masing2.eh!kan kita punya blog..suka hati kita lah nk cite apa2 pun..aku suka cita pasal diri aku n hidup aku..sb aku rasa,hidup aku sungguh istimewa.hari2 yg dilalui dlm hidup aku,buat aku happy!aku nk cita psl make up o bedak yg aku pakai ke...ikut suka hati akulah...yg penting aku bkn seperti adinda even.kenal x?perempuan paling binggai bingai sekali.bdk berumur 14 thn,mengaku tiada dara.huh!what the fish!gila ke apa bdk tu???tp x terkejut pun...ahhh!lantak dia lah..esok,jwp sendiri dgn tuhan..aku hanya mendoakan supaya bdk itu kembali ke pangkal jalan....amin....

sekian utk hari ini. (:

*sy jg tdk mahu menyebabkan fren list kalian kurang (:

No comments: